Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Super Sanctum – بازی حریم دفاعی

Super Sanctum از جمله بازی های استراتژیک و Tower Defense برای PC است که در سال 2013 توسط کمپانی Coffee Stain Studios بر روی شبکه استیم قرار گرفته است. موجودات بیگانه به مرکز اصلی بازی و جایی که تحقیقات مهمی در آن جا انجام می شوند، در حال حمله هستند و هر چیزی را که مانع حرکت و خرابکاری آن ها شوند، با قدرت هر چه تمام تر نابود می کنند و از قدرت فرازمینی هم برخوردار هستند.

Super Sanctum دانلود Super Sanctum   بازی حریم دفاعی

اما وظیفه تان در بازی Super Sanctum همانند آثار هم سبک، جمع آوری سربازان و نیرو های نظامی و مقابله به آن ها نیست، بلکه باید استراتژی بسیار مناسبی به کار ببرید و ساختمان های دفاعی به همراه راه های پیچ در پیچ برای منحرف ساختن فضایی ها طراحی کنید. هیچ انسان یا سربازی در این جریانات نقش نخواهند داشت و این تصمیم برای داشتن کم ترین صدمات جانی گرفته شده است و نیازمند یک معماری بسیار عالیست.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    ادامه مطلب ...

دانلود Temple Run Brave – بازی فرار از معبد اندروید

Temple Run Brave نسخه جدیدی از سری بازی های فرار از معبد برای Android است و شرکت Disney آن را به کمک Imangi با محیط جالب و زیبا طراحی و عرضه کرده اند. به شخصیت اصلی بازی یعنی Merida که با او در انیمیشن Brave آشنا شدید، کمک کنید تا از دست خرس های وحشی Scotland فرار کند و با جمع آوری امتیاز و سکه از روی زمین، دست پر به خانه برگردد.

Temple Run Brave دانلود Temple Run Brave   بازی فرار از معبد اندروید

در این نسخه از بازی یک قابلیت جدید با عنوان تیراندازی با کمان افزوده شده است و اکثریت موجودات نسبتا خطرناکی را که مانع شما می شوند، می توانید از میان بردارید. سرزمین اسکاتلند در بازی Temple Run Brave همانند واقعیت، بسیار سرسبز و آباد در نظر گرفته شده است اما چنانچه در انیمیشن مشاهده کردید، مادر Merida به یک خرس تبدیل شده است و حالا این وظیفه شماست که مشکلات به وجود آمده را حل کنید و او را به یک انسان واقعی تبدیل نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.     ادامه مطلب ...

دانلود Battlepillars – بازی نبرد کرم ها

Battlepillars نام بازی هیجان انگیزی در سبک نزدیک به اکشن و پلتفرمر برای کامپیوتر می باشد و در سال 2014 توسط شرکت Hitcents در شبکه Steam منتشر شده است. ارتشی از کرم های زیرک و جنگنده را در بازی جمع آوری کنید تا به درخت پربار همسایه هجوم ببرید و آن را غارت کنید. هر یک از این کرم ها را با مهارت های خاصی تعلیم دهید تا قدرت آن ها در نبرد ها استفاده کنید.

Battlepillars دانلود Battlepillars   بازی نبرد کرم ها

مقدار انرژی محدودی در بازی Battlepillars برای ایجاد کرم های جدید وجود دارد و بسته به قدرت آن ها، هزینه ها نیز بالاتر می رود. البته به جز کرم های ساده، برای به وجود آوردن جنگندگان بهتری نیاز به صرف هزینه برای تحقیق آن ها دارید تا ارتشی کم نظیر در منطقه داشته باشید. علاوه بر این که به بقیه حمله می کنید، باید مراقب ضد حملات نیز باشید، چون به طور کاملا تصادفی به درخت شما حمله ور می شوند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    ادامه مطلب ...

دانلود Legend of Grimrock – بازی افسانه غار

Legend of Grimrock عنوان بازی اکشن و ماجرایی با گرافیکی سه بعدی از شرکت نه چندان معروف Almost Human Ltd برای کامپیوتر است که در سال 2012 عرضه شده است. گروهی متشکل از چهار کاراکتر بازی در سیاه چاله ای بزرگ و عجیب سرگردان هستند و برای نجات جان خود تلاش می کنند تا زنده بمانند و راه یا روزنه ای به خارج از آن جا پیدا کنند.

Legend of Grimrock دانلود Legend of Grimrock   بازی افسانه غار

تا حدودی سبک نقش آفرینی هم چاشنی بازی Legend of Grimrock شده است تا جذابیت بیشتری داشته باشد و یک اثر متفاوت از آب در آید. سیاه چاله ای که در آن زندانی شده اید، پر از موجودات خطرناک و غول ها هستند که اجازه خروج از آن جا را به شما نمی دهند و در نهایت باید آن ها را نابود سازید تا بتوانید به بخش دیگر راه پیدا کنید. با نابودی هر یک از آن ها، تجربه ای به دست می آورید که در بخش Experiences امکان آنلاک آیتم های جدیدی وجود دارد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.   ادامه مطلب ...

دانلود بازی Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter Edition

همان طور که می دانید Chicken Invadres کماکان به ساخت شاهکار های خود ادامه میدهد و از نسخه 4 این بازی تا کنون چند Edition عرضه شده که Easter Edition جدید ترین و جذاب ترین آن هاست که از گرافیک بسیار خوب و موزیک فوق العاده زیبایی برخوردار است. از ویژگی های معم و قابل توجه این نسخه دو نفره بودن و آیتم ها و کارکاتر های جدید آن می باشد که به بازی جذابیت دیگری می بخشد. مراحل بازی نیز در این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده و گرافیک آن نیز بهبود یافته که می توانید این نسخه فوق العاده حیرت انگیز را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.   ادامه مطلب ...

نسخه جدید بازی Chicken Invaders Ultimate Omelette Easter 2012

Chicken Invaders یا همان مرغ های مهاجم یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که چندین سال است که نسخه های جدیدی از آن ساخته و منتشر می شود. کسانی که با این بازی آشنایی دارند به احتمال زیاد سری Ultimate Omelette را می شناسند. تا کنون ده ها نسخه از این سری از جمله Easter Edition , Christmas Edition و… ساخته شده که Easter Edition 4.15 جدید ترین آن به حساب می آید. در این بازی جذاب میبایست با استفاده از سفینه های فضایی و پیشرفته ای که در اختیار دارید پرندگان و خرگوش هایی که قصد نابودی زمین را دارند از میان بردارید. امیدواریم با دریافت این نسخه لذت ببرید.

در این نسخه قابلیت 2 نفره بودن و Lan اضافه شده است.
برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.   ادامه مطلب ...