Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Super Sanctum – بازی حریم دفاعی

Super Sanctum از جمله بازی های استراتژیک و Tower Defense برای PC است که در سال 2013 توسط کمپانی Coffee Stain Studios بر روی شبکه استیم قرار گرفته است. موجودات بیگانه به مرکز اصلی بازی و جایی که تحقیقات مهمی در آن جا انجام می شوند، در حال حمله هستند و هر چیزی را که مانع حرکت و خرابکاری آن ها شوند، با قدرت هر چه تمام تر نابود می کنند و از قدرت فرازمینی هم برخوردار هستند.

Super Sanctum دانلود Super Sanctum   بازی حریم دفاعی

اما وظیفه تان در بازی Super Sanctum همانند آثار هم سبک، جمع آوری سربازان و نیرو های نظامی و مقابله به آن ها نیست، بلکه باید استراتژی بسیار مناسبی به کار ببرید و ساختمان های دفاعی به همراه راه های پیچ در پیچ برای منحرف ساختن فضایی ها طراحی کنید. هیچ انسان یا سربازی در این جریانات نقش نخواهند داشت و این تصمیم برای داشتن کم ترین صدمات جانی گرفته شده است و نیازمند یک معماری بسیار عالیست.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.   

سازه هایی که برای مقابله با بیگانگان در کنار یکدیگر قرار می دهید، معمولی نیستند و روی هر کدام از آن ها سلاح ساده یا پیچیده ای نصب می شود که در کنار بقیه قطعات، یک مجموعه نابودگر تمام عیار خواهید داشت. اما توجه داشته باشید که در Super Sanctum تنها ساختمان های نیستند که در نابودی دشمنان شرکت دارند، بلکه از قدرت هایی همانند رعد و برق هم می توانید کمک بگیرید تا ماموریت های مهمتان را در هر مرحله تمام کنید و موفقیت ارزشمندی را به دست آورید. پس از اتمام هر مرحله در بازی Super Sanctum امتیازاتی با نام Perk Poitns به بازیکن تعلق می گیرند که با استفاده از آن ها قدرت ضربه زنی و شلیک سلاح ها را افزایش می دهید و با قدرت بیشتری نسبت به قبل آماده مبارزه می شوید. اما تعداد و سرعت نیرو های بیگانه هم به مرور زمان به طور چشم گیری افزایش پیدا می کنند و مبارزه با آن ها بسیار سخت تر خواهد بود.

حجم فایل : 80.82 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.