Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Global Outbreak – بازی شیوع اندروید

Global Outbreak از جمله بازی های استراتژیک و اکشن سیستم عامل Android از استودیو Red Robot Labs می باشد و تا کنون بیش از پنج میلیون بار دریافت شده است. ویروس بسیار خطرناکی در این بازی جان میلیون ها انسان را به خطر انداخته است و هر فردی که مبتلا به این ویروس بشود، در عرض چند ثانیه نبدیلبه زامبی یا همان مردگان متحرک خواهد شد و کنترلش را از دست می دهد.

Global Outbreak دانلود Global Outbreak   بازی شیوع اندروید

قدرت استراتژی خود را در بازی Global Outbreak به کار بگیرید تا با سفر به مناطق مختلفی از کره زمین، زامبی ها را به طور کامل ریشه کن کنید تا هیچ اثری از آن ها باقی نماند. کار از کار گذشته است و تنها راهی که برای مقابله با ویروس پیش رویتان است، از بین بردن افراد مبتلا شده به آن است. برای انجام این ماموریت بزرگ، نیاز به تجهیزات نظامی و اسلحه های پیشرفته ای دارید که برای خرید آن ها باید هزینه صرف کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    

به سختی می توان جان بقیه انسان ها را در این ماجرا نجات دهید، چون تعداد افرادی که در گروهتان مشغول به کار هستند، خیلی کم از تعداد مبتلایان می باشد. اما نباید در Global Outbreak تسیلم مرده های متحرک شوید و با قدرت هر چه تمام به مبارزه با آن ها بپردازید و نابودشان کنید. پس از پاک سازی منطقه ای باید آن جا را علامت گذاری کنید تا دوباره به آن نقطه برنگردید و وقت بیشتری برای نبرد خواهید داشت. هر شخصیتی که در بازی Global Outbreak برای نابودسازی انتخاب می کنید، از مهارت های خاصی همانند تیراندازی با سرعت عمل بالا بهره مند می باشد و با توجه به شرایط موجود باید یکی را برگزید. در غیر این صورت امکان افزایش سطح این مهارت ها با کسب امتیاز و پول به وجود می آید و هم چنین با افزایش سطح (Level Up) مقدار این قدرت ها تا حدودی بیشتر می شود.

حجم فایل : 39.79 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.0.1 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.