Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

مرکز خرید مرموز – Spooky Mall

Spooky Mall بازی مدیریتی و ساخته شده توسط شرکت Big Fish Games برای کامپیوتر می باشد که در آن، یک فروشگاه بزرگ و البته پر از اشباح را هدایت خواهید کرد! در ابتدای بازی یک زمین مطروکه و تفریبا دست نخورده از فامیلتان به ارث رسیده است و تصمیم می گیرید تا آن مکان را به فروشگاه بزرگی تبدیل کنید تا درآمد خوبی را از این راه به دست آورید.

Spooky Mall مرکز خرید مرموز   Spooky Mall

اما غافل از این که تنها ارواح هستند که در این منطفه سکونت دارند و انسان های عادی بسیار کمی از این جا عبور می کنند. شاید به هنگام شروع بازی Spooky Mall کمی شوکه شوید و قطعا چنین مشتری هایی را در بازی های مدیریتی نداشته اید اما به گذشت زمان همه چیز به حالت عادی بر می گردد و باید با این اشباح همان طوری رفتار کنید که با مشتریان معمولی رفتار می کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    

فروشگاهی که به راه می اندازید، باید شامل تمامی اجناسی باشد که در موارد مشابه دنیای واقعی دیده می شوند تا روز به روز بر تعداد مشتریان افزوده شود و رونق پیدا کند. اما افراد شروری در Spooky Mall هستند که این وضعیت عجیب و غریب فروشگاه را مشاهده می کنند و در صورت نبستن به موقع فروشگاه به آن حمله ور می شوند و صدمات مالی زیادی را بر شما وارد می کنند. البته در بقیه ساعت کاری چنین اتفاقی نمی افتد و با خیال راحت می توانید مشغول به فروش اجناستان شوید. افرادی که در بازی Spooky Mall به فروشگاه مراجعه می کنند، انتظار دارند که جنس مورد نظرشان را در کم ترین زمان ممکن انتخاب کنند و سپس در قسمت حسابداری به حسابشان رسیدگی شود، در غیر این صورت میزان رضایت آن ها کاهش می یابد و مبلغ کم تری را برای کالای خریدرای شده پرداخت خواهند کرد، پس باید سرعت عمل بالایی داشته باشید که در مراحل بالاتر، مدیریت بسیار خوبی از خود نشان بدهید.

حجم فایل : 186.54 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.