Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Transformers RotDS – بازی تبدیل شوندگان

Transformers RotDS یکی از بازی های جدید شرکت Activision از سری تبدیل شوندگان برای PC می باشد و در سال 2014 بر اساس فیلمی از Michael Bay منتشر شده است. در این نسخه از بازی هم دو گروه Autobots و Decepticons طبق معمول با یکدیگر در حال جنگ هستند اما این بار قضیه خیلی پیچیده تر از قبل شده است و هر یک از آن ها برای برتری در سیاره زمین تلاش می کنند.

Transformers RotDS دانلود Transformers RotDS   بازی تبدیل شوندگان

PC | Black Box Repack

در یکی از مناطق دور افتاده، عتیقه ای به نام the Dark Spark پیدا شده است و اگر گروه Decepticons به آن دست پیدا کند، قدرت فوق العاده زیادی برای تصاحب زمین پیدا می کند و هیچ کسی نمی تواند جلودارشان باشد. در ابتدای بازی Transformers RotDS برای مقابله با دشمنان به مبارزه مشغول می شوید و تا حدودی موفق ظاهر خواهید شد ولی به طور ناگهانی فردی با نام the Bounty Hunter با زیرکی عتیقه را به دست می آورد و به سرعت منطقه را ترک می نماید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    

حال فرصت بسیار کمی دارید تا از فعال شدن قدرت خارق العاده این شیء ارزشمند جلوگیری کنید و آن را دوباره به سر جای قبلیش برگردانید. در واقع عتیقه Transformers RotDS از گروه باستانی Cybertron به جای مانده است و بیش از چند صد سال بود که هیچ فردی قادر به شناسایی مکان آن نشده بود. سبک Transformers Rotds شوتر سوم شخص محسوب می شود و با برگزیدن یکی از 40 شخصیت موجود می توانید به مبارزه بپردازید و نیرو های تاریکی را از بین ببرید. افرادی که فقط به منافع خود در بازی Transformers RotDS می اندیشند و برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می زنند. تخریب پذیری محیط خیلی خوب ترسیم شده است و با توجه به صحنه های خشونت آمیز و اکنشی که دارد، بسیار زیبا جلوه می دهد و با گرافیک آن متناسب است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista / 7 / 8 / 8.1
Processor : Intel Core 2 Duo 2.6 GHz / AMD Phenom X3 8750
RAM : 2 GB
Graphics : GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM / ATI Radeon HD 4850
Directx : 9.0c
Hard Drive : 7 GB free space

حجم تقریبی : 5.5 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

پارت 4 : Direct Link

پارت 5 : Direct Link

پارت 6 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های داخل پوشه Redist را هم نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.