Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Battlepillars – بازی نبرد کرم ها

Battlepillars نام بازی هیجان انگیزی در سبک نزدیک به اکشن و پلتفرمر برای کامپیوتر می باشد و در سال 2014 توسط شرکت Hitcents در شبکه Steam منتشر شده است. ارتشی از کرم های زیرک و جنگنده را در بازی جمع آوری کنید تا به درخت پربار همسایه هجوم ببرید و آن را غارت کنید. هر یک از این کرم ها را با مهارت های خاصی تعلیم دهید تا قدرت آن ها در نبرد ها استفاده کنید.

Battlepillars دانلود Battlepillars   بازی نبرد کرم ها

مقدار انرژی محدودی در بازی Battlepillars برای ایجاد کرم های جدید وجود دارد و بسته به قدرت آن ها، هزینه ها نیز بالاتر می رود. البته به جز کرم های ساده، برای به وجود آوردن جنگندگان بهتری نیاز به صرف هزینه برای تحقیق آن ها دارید تا ارتشی کم نظیر در منطقه داشته باشید. علاوه بر این که به بقیه حمله می کنید، باید مراقب ضد حملات نیز باشید، چون به طور کاملا تصادفی به درخت شما حمله ور می شوند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.   

زمانی که مشغول به نبرد هستید، برگ های درختان بر روی زمین می ریزند و برای افزایش قدرت سربازان نیاز به جمع آوری آن ها دارید تا با آن ها نیرو بگیرند. میزان سلامتی خاصی در Battlepillars برای هر کرم در نظر گرفته شده است و پس از اتمام آن، از بین خواهد رفت و باید برای زنده کردن او هزینه کنید. دشمنانی که در مراحل بالاتر با آن ها مواجه می شوید، زره های پیشرفته و مجهز به راکت برای پرواز هستند و ضربه زدن به آن ها با نیرو های پیاده کار بسیار سختی است. پس شما هم در بازی Battlepillars نیاز به تجهیز کردن افرادتان با آیتم های مختلفی دارید تا شکست را تجربه نکنید و به پیش بروید. هم چنین زمانی که روی درخت دیگران هستید، میوه هایی نظیر سیب را می توانید برای کسب امتیاز بچینید و به درخت خود بیاورید. البته چنین کاری فقط در پایان نبرد قابل انجام است.

حجم فایل : 82.06 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.