Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Legend of Grimrock – بازی افسانه غار

Legend of Grimrock عنوان بازی اکشن و ماجرایی با گرافیکی سه بعدی از شرکت نه چندان معروف Almost Human Ltd برای کامپیوتر است که در سال 2012 عرضه شده است. گروهی متشکل از چهار کاراکتر بازی در سیاه چاله ای بزرگ و عجیب سرگردان هستند و برای نجات جان خود تلاش می کنند تا زنده بمانند و راه یا روزنه ای به خارج از آن جا پیدا کنند.

Legend of Grimrock دانلود Legend of Grimrock   بازی افسانه غار

تا حدودی سبک نقش آفرینی هم چاشنی بازی Legend of Grimrock شده است تا جذابیت بیشتری داشته باشد و یک اثر متفاوت از آب در آید. سیاه چاله ای که در آن زندانی شده اید، پر از موجودات خطرناک و غول ها هستند که اجازه خروج از آن جا را به شما نمی دهند و در نهایت باید آن ها را نابود سازید تا بتوانید به بخش دیگر راه پیدا کنید. با نابودی هر یک از آن ها، تجربه ای به دست می آورید که در بخش Experiences امکان آنلاک آیتم های جدیدی وجود دارد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.  

بخش Experiences امکان آنلاک آیتم های جدیدی وجود دارد.

هر چهار شخصیت بازی با یکدیگر حرکت می کنند، به همین خاطر نیز قابلیت استفاده از توانایی های همه آن ها در یک مرحله موجود است. افزایش سطح یا همان Level-Up در Legend of Grimrock با کشتن موجودات داخل سیاه چاله امکان پذیر می شود و همین امر باعث افزایش قدرت و سرعت عمل هر کاراکتر خواهد شد. استفاده از جادو هم در این بازی وجود دارد و با کسب امتیاز می توانید آن ها را Unlock کنید و در صورت نیاز به کمتان می آیند. اما پازل هایی که در طول هر مرحله طراحی شده اند، واقعا گیج کننده هستند. چون راه هایی را که در این مکان طی می کنید به هم مرتبط اند و در صورت اشتباه، دوباره به قسمت قبلی باز خواهید گشت! گرافیک بازی Legend of Grimrock در حد بسیار خوبی طراحی شده است و افکت های تصویری ویژه باعث بهتر شدن کیفیت آن شده اند.

حجم فایل : 296.55 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.