Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Temple Run Brave – بازی فرار از معبد اندروید

Temple Run Brave نسخه جدیدی از سری بازی های فرار از معبد برای Android است و شرکت Disney آن را به کمک Imangi با محیط جالب و زیبا طراحی و عرضه کرده اند. به شخصیت اصلی بازی یعنی Merida که با او در انیمیشن Brave آشنا شدید، کمک کنید تا از دست خرس های وحشی Scotland فرار کند و با جمع آوری امتیاز و سکه از روی زمین، دست پر به خانه برگردد.

Temple Run Brave دانلود Temple Run Brave   بازی فرار از معبد اندروید

در این نسخه از بازی یک قابلیت جدید با عنوان تیراندازی با کمان افزوده شده است و اکثریت موجودات نسبتا خطرناکی را که مانع شما می شوند، می توانید از میان بردارید. سرزمین اسکاتلند در بازی Temple Run Brave همانند واقعیت، بسیار سرسبز و آباد در نظر گرفته شده است اما چنانچه در انیمیشن مشاهده کردید، مادر Merida به یک خرس تبدیل شده است و حالا این وظیفه شماست که مشکلات به وجود آمده را حل کنید و او را به یک انسان واقعی تبدیل نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    

با کسب سکه در طول بازی قادر به خرید آیتم های جدید و هم چنین Upgrade آیتم هایی نظیر کمان هستید که در یک مسیر بی نهایت حتما لازمتان می شوند. Temple Run Brave هم دارای گیم پلی بی پایانیست و به هر میزانی که به سمت جلو حرکت می کنید، سرعت حرکت و تعداد دشمنان نیز افزایش می یابد، تا جایی که یکی از این موارد باعث باخت می شوند و باید بازی را از ابتدا شروع کنید. پس از ثبت رکورد خود در بازی می توانید آن را در شبکه های اجتماعی از طریق بخش مخصوص آن به اشتراک بگذارید. با وجود این که بیشتر مراحل بازی Temple Run Brave از سرزمین های نورانی و زیبا تشکیل شده است، اما مرحله های تاریکی نیز وجود دارند که مسیرتان تنها با روشنایی های کوچکی معلوم می شوند و اینجاست که برای ادامه بازی نیاز به سرعت عمل و دقت زیادی دارید.

حجم فایل : 35.77 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.1 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.