Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Enemy Front – بازی جبهه دشمن

Enemy Front یکی از بازی های هیجان انگیز کمپانی Bandai Namco Games در سبک شوتر اول شخص و اکشن است که در سال 2014 برای PC به دست CI Games منتشر شده است. Robert Hawkins سرباز شجاعیست که در طول بازی هدایت او را بر عهده دارید و در برابر آلمان های نازی به مبارزه بر می خیزید تا جلوی ماشین آدم کشی هیتلر را با سختی فراوان بگیرید.

Enemy Front دانلود Enemy Front   بازی جبهه دشمن

PC | KAOS Version

کشور های اروپایی همچون فرانسه، نروژ و لهستان محل نبرد هایتان در بازی Enemy Front خواهد بود که وسعت بسیار زیادی دارند و در مواقع عادی می توانید به صورت آزادانه در آن به همراه نیرو ها حرکت کنید. زمانی که ماموریتی را بر عهده می گیرید، باید تمامی سربازان گروه را دور هم جمع کنید تا به صورت دسته جمعی و با بیشترین سرعت عمل ممکن به سمت دشمن هجوم ببرید و آن ها را غافل گیر نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.    

تنها سبک اکشن نیست که الگوی این بازی قرار گرفته است، بلکه سبک مخفی کاری یا همان Stealth هم تا حدودی در برخی از مراحل به کار برده شده است و چنین مراحلی را به تنهایی طی می کنید. جنگ جهانی دوم در Enemy Front به بهترین شکل ترسیم شده است و احساس وحشتناک آن زمان را به بازیکن منتقل می سازد. با کشور های همسایه و دوست متحد شوید تا با نیرو های کمکی که از طرف آن ها ارسال می شود، ضربات کوبنده ای را به ارتش آلمان وارد کنید. اسلحه هایی که در بازی Enemy Front طراحی شده اند، کاملا مطابق با آن زمان و به صورت کلاسیک می باشد و از تنوع زیادی برخودار هستند. بیش از 10 ساعت گیم پلی در بخش Singleplayer بازی Enemy Front گنجانده شده است و بخش Multiplayer یا چند نفره آن هم از جذابیت و هیجان فوق العاده زیادی بهره مند می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1
Processor Intel Core 2 Duo at 2Ghz / AMD Athlon 64 x2 2Ghz
RAM : 3 GB
Graphics : Nvidia 8800GT with 512Mb RAM
DirectX : 9.0c
Hard Drive : 6 GB free space

حجم تقریبی : 3.9 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

پارت 4 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Install ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.