Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Be Richest – بازی غنی سازی

Be Richest بازی منتشر شده توسط Big Fish Games در سبک استراتژیک و مدیریتی در سال 2012 می باشد که با حجم مناسب و گرافیک بهبود یافته ای آماده دانلود است. برای شروع بازی نیاز به تاسیس کارخانه  و ساختمان های مسکونی در منطقه کوچکی دارید تا وسایل اولیه را در آنجا بچینید و تنها چند نفر برای رونق بخشیدن به آن جا استخدام کنید و به صورت ماهانه مبلغی را به عنوان حقوق به آن ها بپردازید.

Be Richest دانلود Be Richest   بازی غنی سازی

در ابتدا سرمایه نسبتا کمی در بازی Be Richest در اختیار کاربر قرار داده می شود تا لوازم و ماشین های ساده ای را از قسمت فروشگاه خریداری کند و سپس مشغول تولید شود. پس از این که اولین محصولات خود را برای فروش به بازار فرستادید و سود خوبی را از این راه به دست آوردید، باید به گسترش کار و محل کارخانه بیاندیشید و افراد بیشتری را نسبت به قبل برای کار در بخش های مختلفی به استخدام خود در آورید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.  

شهری که با آن مواجه هستید، دیگر هیچ فردی در آن زندگی نمی کند و این شما هستید که آبادانی و نشاط را به این شهر بر می گردانید و اوضاع را سامان می بخشید. میزان رضایت مردم و اهالی در Be Richest در درجه اول قرار دارد و هر کاری که انجام می دهید باید به این مورد هم توجه داشته باشید. به طور مثال اگر مایل به افزایش میزان تولیدات صنعتی هستید، نباید به حریم و طبیعت داخل شهر آسیبی برسانید، در غیر این صورت مردم ناراضی خواهند شد. هر چه قدر که در بازی Be Richest درآمد کسب می کنید، به همان مقدار نیز جمعیت افزایش پیدا می کند و کنترل آن به مراتب سخت تر از قبل خواهد شد. احداث راه ها و وسایل حمل و نقل هم اهمیت زیادی دارند، پس همه چیز به تلاشتان در این زمینه بستگی دارد تا پیشرفت را به وضوح در شهری که آن را مدیریت می کنید، ببینید.

حجم فایل : 243.30 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.