Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Kings Empire – بازی پادشاهی اندروید

Kings Empire یکی از عناوین ساده ولی پرطرفدار استودیو بازی سازی tap4fun برای سیستم عامل اندروید است و بخش آنلاین منحصر بفردی نسبت به قسمت داستانی دارد. سرزمین و امپراطوری خود را در بازی ایجاد کنید تا بر منطقه حکمرانی کنید و قدرت را در دست بگیرید. تمامی تلاشتان را برای به وجود آوردن ارتشی بی نقص به کار بگیرید و به دشمنان امان ندهید.

Kings Empire دانلود Kings Empire   بازی پادشاهی اندروید

بیش از چهار میلیون کاربر از 78 کشور جهان در بازی Kings Empire به صورت روزانه فعالیت می کنند و برای یک دقیقه هم که شده، سری به اوضاع می زنند و به آن رسیدگی می کنند. اتحاد خود را برای دوستان و افرادی که یک تهدید بزرگ در منطقه محسوب نمی شوند، ببندید  و تا آخرین قطره خون در پای این اتحاد بمانید. اما این تنها ساخت ارتش و اداره آن نیست که در بازی از اهمیت زیادی برخوردار است، بلکه بقیه کار های حکومت نیز لازم به اجرا هستند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.  

منابع و سرزمین های ارزشمند را به محاصره در آورید و با چندین هزار نیرو از آن ها در برابر مهاجمان دفاع کنید و اجازه دخالت به آن ها را ندهید. پس از استخراج منابع Kings Empire باید از آن ها به بهترین شکل ممکن محافظت کنید و با مدیریت خوب و جامع در راستای پیشرفت امپراطوریتان استفاده کنید. نیرو های تازه نفس و حرفه ای را در ارتش به کار ببرید و مهارت های خاصی را به این افراد آموزش دهید تا در جنگ ها موفق ظاهر شوند. انواع سربازان همچون تیراندازان، تبرزنان و سواره نظام می توانند در ارتش عظیم و انتخابی شما جای بگیرند و وظایفشان را به خوبی انجام دهند. پس از حمله به امپراطوری دیگری در بازی Kings Empire می توانید منابع با ارزش آن ها را به غارت ببرید و برای پیشرفت خودتان استفاده نمایید، هر چند باید منتظر حملاتی از سوی اتحاد دشمن در آینده ای نزدیک باشید.

حجم فایل : 47.60 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.2 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.