Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Worms 3 – بازی کرم ها اندروید

Worms 3 شرکت Team 17 Digital Limited باری دیگر به سیستم عامل اندروید بازگشته تا کاربران نبرد هیجان انگیزی را بین کرم ها با گرافیکی دو بعدی تجربه کنند. اما در این نسخه از بازی با تعداد انبوهی از کرم هایی روبرو هستید که خود را برای جام جهانی 2014 آماده کرده اند و از هر نوع سلاح و روشی استفاده می کنند تا تیم خود را در رده بندی به بالاترین رتبه برسانند.

Worms 3 دانلود Worms 3   بازی کرم ها اندروید

کرمی که برای بازی انتخاب می کنید، در ابتدا یک شخصیت معمولیست و فقط یک یا دو سلاح سرد معمولی دارد که مصرف زیادی در نبرد ها ندارند ولی باید با همین اسلحه ها، کرم های دیگر را در مراحل اولیه از بین ببرید تا امتیاز لازم را برای خرید آیتم جدیدی در فروشگاه به دست آورید و روز به روز قدرت بیشتری نسبت به قبل پیدا کنید. اما در بازی Worms 3 داشتن آیتم خوب دلیل برای پیروزی شما در مقابل حریف نمی شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بلکه برای رسیدن به پیروزی باید مهارت و سرعت عمل کافی در شلیک ها یا ضربات داشته باشید تا بیشترین صدمه را به دشمن وارد کنید و به قسمت پایانی آن مرحله راه یابید. بمب ها و دینامیت ها نیز در Worms 3 نقش به سزایی را ایفا می کنند و با کارگزاری تنها یکی از آن ها می توانید چند کرم را در عرض یک ثانیه از نقشه محو کنید و امتیاز فوق العاده بالایی را دریافت نمایید. Game Mode های مختلفی از جمله Body Count در بازی وجود دارند که تنها در این نسخه مشاهده می کنید و چنین گیم مود هایی قبلا وجود نداشت. در این بخش و قسمت های مشابه می توانید با دوستان یا خود شخصیت های بازی Worms 3 به یک نقشه نسبتا بزرگ وارد شوید و بیش از ده ها کرم را برای نبرد آماده سازید. بدون شک این نبردها بسیار لذت بخش تر از بخش های دو نفرده خواهد بود و هیجان بالایی را به کاربر منتقل می کنند.

حجم فایل ها : 131.41 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3 یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.