Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود AntiSquad – بازی ضد شورش

AntiSquad یکی از پرفروش ترین بازی شبکه Steam در سبک اکشن و استراتژیک برای کامپیوتر است که توسط شرکت Plug In Digital در سال 2014 انتشار یافته است. داستان اصلی بازی در مورد گروهک نظامی در قسمت جنوبی ایالات متحده آمریکاست که به نوعی در آن جا حکومت می کنند اما دشمنان زیادی قصدی نابودی آن ها را در سر دارند و با حملات پی در پی خواستار تضعیف قدرتشان هستند.

AntiSquad دانلود AntiSquad   بازی ضد شورش

برای شروع باید یکی از اعضای این گروه را به عنوان شخصیت اصلی برگزینید و سپس وارد محیط پر از خشونت و هیجان شوید و به نوبت با تمامی دشمنان به مبارزه بپردزاید. برای انتخاب شخصیت در بازی AntiSquad باید بسته به ویژگی های هر کاراکتر، یکی را انتخاب کنید و تا پایان آن مرحله از بازی با او همراه شوید. این گروه نظامی متشکل از چهار پسر و یک دختر سریع و چالاک می باشد و هیچ کسی نمی تواند جلودار آن ها باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

محیطی که تمامی مراحل در آن قرار دارند، یک مکان بی آب و علف در منطقه ذکر شده از آمریکاست و گذراندن زندگی در آن کار بسیار دشواریست. به همین خاطر هم در AntiSquad باید نسبت به شرایط موجود، عملیات را برنامه ریزی کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید و با شکست مواجه نشوید. مشخصات کلی یک شخصیت و هم چنین دشمنان از جمله میزان سلامتی و قدرت ضربات او در بخش های کناری صفحه نمایش داده می شوند و در مبارزات بسیار موثر واقع می شوند. برخی از مناطق در بازی AntiSquad تحت سلطه گروه های نظامی دیگری قرار گرفته است و از کنترل شما خارج شده اند. در نتیجه باید با حملات متعدد این بخش ها را پس بگیرید و باری دیگر به قدرت مطلق در منطفه تبدیل شوید. البته دشمنان همیشه حضور دارند و مشکلات متفاوتی را در آینده برایتان به وجود می آورند و بر هیجان بازی اضافه می کنند.

حجم فایل : 245.13 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.