Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Campgrounds – بازی زندگی جنگلی

Campgrounds یک بازی مدیریتی و Dash برای سیستم عامل ویندوز از شرکت بزرگ Big Fish Games می باشد که در سال 2013 با حجم بسیار مناسبی طراحی و عرضه شده است. جریانات بازی از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی یعنی Addie برای تفریح به جزیره ناشناخته ای سفر می کند اما به طور ناگهانی اتفاقات ناگواری برای او رخ می دهد که مجبور به سکونت در آن جزیره می شود.

Campgrounds دانلود Campgrounds   بازی زندگی جنگلی

قایق او به طور کلی از بین می رود و تمامی راه های بازگشت بر رویش بسته می شوند. در طول بازی Campgrounds باید به این دختر کمک کنید تا آذوقه و هم چنین امکانات رفاهی مورد نیاز را در جزیره فراهم سازد و برای مدت نسبتا کوتاهی در آن جا ساکن شود. با وجود این که مناظر و طبیعت بسیار زیبایی در این مکان به چشم می خورند ولی حیوانات وحشی و خطرات دیگری هم در برخی از مراحل منتظرتان هستند و باید جان سالم به در ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

پس از این که امکانات اولیه را در بخش همواری به وجود آوردید، با آثار تاریخی و عجیبی از دوران گذشته و ماقبل تاریخ نیز آشنا خواهید شد که جذابیت بازی را دوچندان می کنند. کشف این آثار در Campgrounds نیازمند تفکر و حل معما های مختلفی در قالب Minigame هاییست که برای انجام آن ها نیاز به زمان زیادی ندارید ولی لذت بخش هستند. گسترش کشاورزی در دامداری در قسمتی از زمین ها در اولویت قرار دارند تا درآمد اولیه را از آن ها تامین کنید و سپس کار های صنعتی را در جزیره ایجاد کنید. مدیریت منابعی همچون آهن، چوب و خشت در بازی Campgrounds اهمیت زیادی دارد و اکثریت ساختمان ها به وسیله همین منابع ساخته می شوند. با وجود این که دور تا دور جزیره را آب تشکیل داده است اما برای رساندن آن به مکان های مورد نیاز باید آبراهه هایی را تدارک ببینید تا با کمبود آن مواجه نشوید.

حجم فایل : 117.43 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.