Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Farming Giant – بازی هنر مزرعه داری

Farming Giant یکی از بازی های شبیه ساز مزرعه داری UIG Entertainment است که تنها در این زمینه کار میکند و با توجه به حجم کم، گرافیک خیره کننده ای دارد. در ابتدای این بازی یک زمین با متراژ کوچک را از شخصی خریداری می کنید تا کار خود را به عنوان یک کشاورز تازه کار شروع کنید اما تفاوتی که این بازی با سایر عناوین هم سبک دارد، کار کردن خود کاربر بر روی زمین کشاورزی است.

Farming Giant دانلود Farming Giant   بازی هنر مزرعه داری

یعنی در بازی Farming Giant همه کار های پیچیده ای را که یک کشاورز در دنیای واقعی انجام می دهد، بر دوش شماست و باید زحمات فراوانی بکشید تا به نتیجه برسید. شاید اول کار کمی دشوار و طاقت فرسا به نظر برسد ولی به مرور زمان و عادت با طرز کار، خود را با محیط و مشکلات وفق می دهید. اگر به خوبی این هنر را در کم ترین زمان ممکن یاد بگیرید و محصولات مختلفی را در یک زمین زراعی به کشت برسانید، پیشرفت خواهید کرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

پس از کسب درآمد مناسبی از این راه می توانید به گسترش آن بیاندیشید و سپس با خرید زمین های کشاورزی دیگری به یکی از کشاورزان بزرگ منطقه و حتی جهان تبدیل شوید. به نوعی که در Farming Giant محصولاتتان را به کشور های دیگر صادر کنید و درآمد هنگفتی را از این راه نسیبتان کنید. اما نباید هیچ وقت فراموش کنید که از کجا شروع کرده اید و به کجا رسیده اید. بعد از این که وضعیت مالی بسیار خوبی داشتید، می توانید به نیرو های جوان و کاربلد نیز شغل مناسبی در یکی از مزراع فراهم کنید و آن ها هم بتوانند درآمدی به دست آورند. خرید ماشین ها و تراکتور های مخصوص و با قیمت بالا در اولویت های بعدی بازی Farming Giant قرار دارد. با وجود این که هزینه بسیاری زیادی برای آن ها می پردازید اما کارتان آسان تر خواهید شد و مشغله کاری کم تری در خود مزرعه خواهید داشت.

حجم فایل : 273.62 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.