Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Cities in Motion 2 – بازی حرکت شهری

Cities in Motion 2 یک بازی استراتژیک منتشر شده در 2014 توسط Paradox Interactive برای PC است و در آن مدیریت راه های حمل و نقل شهری را بر عهده می گیرید. در طول این بازی به عنوان یک مهندس واقعی عمل می کنید، به طوری که راه های مختلفی حمل و نقل های بین دو شهر و حتی داخل یک شهر بستگی به ایده پردازی های شما در این زمینه دارد.

Cities in Motion 2 دانلود Cities in Motion 2   بازی حرکت شهری

سیستم حرکتی در بازی Cities in Motion 2 بسیار پیچیده تر از آن چیزیست که به فکرتان می رسد، چون چندین سال آینده را به تصویر می کشد و باید با توجه به فناوری های جدید و پیشرفته، راه سازی خود را ادامه دهید و سازماندهی کنید. مردم و ساکنین شهر خیلی بیشتر از امروز درگیر مساول روزمره هستند و انتظار دارند تا در کم ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظرشان برسند و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بهترین استراتژی و قدرت مدیریت را در این بازی به کار ببرید تا راه های مناسبی را در بخش هایی همچون فطار های سریع السیر، اتوبوس رانی و کشتی رانی موفقیت های متعددی کسب کنید و جوایز مختلفی را از آن خود کنید. در Cities in Motion 2 به همه بخش های شهر و حتی بیرون از آن با چند کلیک دسترسی خواهید داشت و از نمای بالا به نقشه مسلط خواهید بود. شهر ها به مرور زمان گسترش می یابند و جنگل ها جای خود را به انسان می دهند، پس کار بازیکن هم با گذشت زمان سخت تر خواهد شد و نیاز به اداره همه بخش های حمل و نقل دارید. بدون شک به وجود آوردن ریل های راه آهن و طراحی راه های قطار، دشوارترین قسمت در بازی Cities in Motion 2 می باشد، چون علاوه بر تامین پول برای خرید قطار های پیشرفته باید به ازای هر قطعه ریل هم هزینه ای بپردازید تا نتیجه مطلوبی و مورد نظر حاصل شود.

حجم فایل : 264.89 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

توجه :

پس از نصب، محتوی پوشه Crack را در مسیر نصبی کپی کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.