Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Final Kick – بازی ضربه پنالتی اندروید

Final Kick یکی از بازی های مهیج برای سیستم عامل اندروید از Ivanovich Games می باشد که در آن باید با قدرت هر چه تمام، ضربات پنالتی را به گل تبدیل کنید. برای آشنایی با محیط و نحوه بازی در ابتدا هدایت یک بازیکن نه چندان قدرتمند و فرض جام جهانی برزیل 2014 را در دست می گیرید تا تستی برای نمایان شدن وضعیت و مهارت بازیکن گرفته شود و سپس وارد بخش اصلی آن شوید.

Final Kick دانلود Final Kick   بازی ضربه پنالتی اندروید

نحوه کنترل و شوت زنی بازیکن در بازی Final Kick همگی با انگشت دست و امکان لمسی گوشی انجام می پذیرند و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوتزن متوسط تبدیل شوید. اما به گذر مراحل، قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود. بعد از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را به پا می کنید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو خواهید کرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

با داشتن یک تیم می توانید وارد مسابقات و Tournament های جهانی شوید و به صورت هفتکی با چالش های بسیار جالبی شرکت داشته باشید تا امتیاز خوبی را از این طریق نسیب خود کنید. بیست تورنمنت در Final Kick به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل بازی هستند و با اتمام یکی از آن ها، دیگری Unlock می شود و امتیاز به مراتب بیشتری را نسبت به قبلی دارد. ولی قسمت آنلاین و Multiplayer این بازی بسیار گستره تر از Offline آن است، به طوری که هم تورنمنت های جدیدی را به صورت تک نفره تجربه می کنید و هم با دوستان و سایر کاربران به رقابت می پردازید و رتبه جهانی خود را در Leaderboard مشاهده خواهید کرد. در این صورت، هیجان و رقابت در بازی Final Kick به اوج خود می رسند و هر فرد برای رسیدن به بالاترین جایگاه جدول تلاش و کوشش می کند.

حجم فایل : 48.64 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.