Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Rayman 2 – بازی ریمن

Rayman 2 نسخه دوم از سری بازی های مشهور و قدمتدار ریمن است و در سال 1999 میلادی توسط کمپانی بزرگ Ubisoft برای کامپیوتر و سیستم عامل های دیگری عرضه شد. این نسخه از بازی با وجود این که بیش از 15 سال پیش طراحی شده است ولی در زمان خود یکی از برترین های سبک ماجرایی یا Adventure محسوب می شد و نمرات درخشانی از سایت های معتبر را در کارنامه خود دارد.

Rayman 2 دانلود Rayman 2   بازی ریمن

داستان اصلی بازی Rayman 2 از جایی شروع می شود که دشمنان نسخه اول، آن ها را در یک سیاه چال بزرگ و تاریک زندانی کرده اند و شخصیت اصلی قصد دارد تا خود و دوستانش را از آن جا نجات دهد. بازیکن ابتدا باید به او کمک کند تا از آن مکان سرد و تاریک نجات پیدا کنند و سپس ماجراجویی های بسیار جالب و جذابی را در مناطقی همانند جنگل، کوهستان و یک جزیره ناشناخته تجربه کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

با توجه به این که ریمن هیچ سلاحی سرد یا گرمی در دست ندارد، باید مهارت هایی همانند مشت زنی و مبارزه ای او را برای نابودی دشمنان تقویت کنید و موفقیت ها را یکی پس از دیگری در طول مسیر کسب کنید. البته قدرت های شخصیت در ابتدای Rayman 2 به طور کامل گرفته شده اند و باید به او در بازگردانی قدرت هایش یاری برسانید تا همانند قبل بتواند مبارزات خوبی را با دشمن داشته باشد. در قسمت امتیاز های بازی Rayman 2 به جای این که از سکه استفاده شود، موجودات کوچک و زرد رنگی با نام Lum جایگزین آن شده اند و با جمع آوری آن ها امتیاز به دست می آورید. در وافع این موجودات با طلسم شیاطین به خواب رفته اند و شما با لمس آن ها بیدارشان می کنید. امتیاز 9.3/10 وبسایت IGN گواه جذابیت و شاهکار بودن این ورژن از بازی ریمن همانند عناوین جدیدیست که امروزه از شرکت عظیم و محبوب یوبیسافت شاهد هستیم.

حجم فایل : 349.73 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.