Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir
Download

Download

منبع بازی ها:freegames.ir

دانلود Extreme Roads USA – بازی کامیون سواری

Extreme Roads USA ورژن جدید از سری بازی های شبیه سازی کامیون سواری از شرکت UIG Entertainment برای کامپیوتر می باشد و در سال 2014 میلادی منتشر شده است. برای وارد شدن به محیط ابتدایی بازی نیاز به تنظیم یک قرارداد و انتخاب ارزان قیمت ترین کامیون در گاراژ را دارید تا کار خود را از صفر آغاز کنید و به مرور زمان پیشرفت و گسترش را در کارتان به وضوح مشاهده کنید.

Extreme Roads USA دانلود Extreme Roads USA   بازی کامیون سواری

اکثریت قسمت های کامیون را در بازی Extreme Roads USA می توانید به صورت سفارشی طراحی کنید و با جذابیت بیشتری به رانندگی در جاده های پر پیچ و خم مشغول شوید و باری های مشتریان را به دریافت هزینه ای به مقصد برسانید. هر چه قدر که بتوانید کانتینر بزرگ تر و جادار تری را بر روی کامیونتان قرار دهید، به میزان بیشتری هم می توانید سفارش دریافت کنید و درآمد بالاتری را نسبت به قبل نسیب خود کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

حتی پلاک و آرم کامیون نیز در این بازی قابل تغییر است اما طبق معمول هر تغییری نیازمند هزینه ایست که از طریق باربری به دست می آورید و نباید در صرف هزینه ها زیادی روی کنید. زیرا در مراحل بالاتر Extreme Roads USA زمان بندی برای هر مرحله در نظر گرفته می شود و در صورت نداشتن کامیونی مناسب به موقع به مقصد مورد نظر نمی رسید و هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد. جنگل ها، کوهستان ها و جاده های صعب العبور از جمله مکان هایی هستند که باید با سرعت هر چه تمام از آن ها عبور کنید و ماموریت های موجود در هر مرحله را با موفقیت به انجام برسانید. تعداد 5 تریلر و 5 کامیون در بازی Extreme Roads USA قرار گرفته اند که با تلاش نسبتا زیاد به همه آن ها خواهید رسید اما رسیدگی به موتور و بقیه قسمت های آن، هزینه بسیار بیشتری را نسبت به خریدشان می طلبد و باعث ایجاد مشکل خواهد شد.

حجم فایل : 700 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.